Perspectief Hanzesteden 2020-2025

  • Leestijd 1 minuten
  • 190 x bekeken

Tijd voor bestemmingsmanagement. Een duidelijk integraal perspectief is noodzakelijk om de resultaten voort te zetten en de verwachte groei van 50% in internationaal toerisme in goede banen te leiden. In plaats van bestemmingspromotie is het nu tijd voor bestemmingsmanagement. Perspectief Hanzesteden 2020-2025 heeft als ambitie dat iedere Hanzestedeling profiteert van toerisme: bewoners, bezoekers en bedrijven in de brede Hanzeregio.

Het Perspectief Hanzesteden 2020-2025 is tot stand gekomen vanuit en in samenwerking met de Hanzesteden Deventer, Doesburg, Elburg, Harderwijk, Hasselt, Hattem, Kampen, Zutphen, Zwolle en hun marketingorganisaties, de provincies Gelderland en Overijssel, MarketingOost, Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen, Achterhoek Toerisme, NBTC Holland Marketing, ondernemers en overige Hanze betrokkenen. Dit perspectief is het resultaat van een uitvoerig cocreatieproces en het startpunt voor de gezamenlijke realisatie van de ambitie voor 2025. September 2019